EDUCACIÓ FÍSICA

divendres, 8 de maig del 2020

Hola alumnes de primer!!!
Us escric per deixar-vos les tasques d'aquesta setmana. Aquest cop, a educació física tenim una miqueta més de feina:

PRIMERA TASCA: us deixo una proposta d'exercicis per fer aquesta setmana:

  • Dilluns: Ballem amb els personatges de disney -->  BALLS DISNEY
  • Dimarts: Fem ioga amb l'ajuda d'històries --> IOGA
  • Dimecres: Exercicis de confinament a casa --> ESTEM CONFINATS
  • Dijous: Fem pilates --> PILATES  (és en anglès, però ho sabreu fer copiant els gestos)
  • Divendres: Repte 1 educació física: cada divendres un posaré un repte per fer. A veure si ho aconseguiu. M'ho heu d'enviar al meu correu paolacuencaescola@gmail.com


    • Dissabte i diumenge: escollir un dels que vam fer durant la setmana i repetir. 
    - SEGONA TASCA: aquesta setmana crearem un telenotícies de l'Escola Gilpe. Es tracta d'un telenotícies d'esport on parlarem de les diferents dones que han aconseguit coses importants relacionades amb el món de l'esport. Us deixo un vídeo on està tot molt ben explicat:


    Us deixo aquí també la llista on podeu mirar quina dona us ha tocat: REPARTICIÓ DONES

    Què hem d'enviar, doncs? M'heu d'enviar el vídeo del repte i el vídeo del telenotícies on expliqueu la dona que us ha tocat (podeu tenir un paper i anar-ho llegint, tranquila). M'ho heu d'enviar tot al meu correu: paolacuencaescola@gmail.com

    Moltes gràcies i un petó ben fort!

    Paola.