Repassem jocs.

dilluns, 23 de març del 2020


Hola a tots i a totes.

Com us trobeu? 

A continuació adjunto dues propostes de llengua i matemàtiques per poder practicar els primers dies d’aquesta setmana.

Llengua:

Esteu preparats? 😊

Heu d'ensenyar a les vostres famílies com realitzem la creació de frases a l'aula.

Us deixo un llistat de paraules, les podeu imprimir i retallar o bé copiar en un paper y preparar targetes.

Instruccions:

1. Col·loqueu les targetes a la taula sense que es vegin les paraules.

2. Agafeu una targeta i llegiu la paraula.

3. Heu de crear una frase amb aquella paraula: Recordeu, feu frases elaborades, no feu trampes!

4. Teniu l'opció de fer preguntes amb aquestes paraules com per exemple; 
Quantes síl·labes té? és femenina o masculina? Singular o plural? Ho recordeu?

Jo sé que jugareu molt bé, ja sou uns experts!

Per quan els pares treballin o necessitin fer coses a casa us deixo una plantilla perquè copieu les frases, em podeu fer una foto d'aquesta feina i me l'envieu al correu; inesaguileratutora@gmail.com



Aquest és l'enllaç que us portarà a l'arxiu on trobareu les paraules i la plantilla. 
  



Proposta Matemàtiques:

Busqueu línies rectes i línies corbes a casa!

Tan fàcil com això, heu de buscar per casa 5 línies rectes i 5 línies corbes, les podeu dibuixar o bé fer una foto i me les envieu.

Jo ja tinc les meves i vosaltres?



Qualsevol cosa recordeu estem en contacte a través del meu correu: inesaguileratutora@gmail.com

Molts petons!